esame_
darome_
padarėme_
susisiekime_
kredo_
darbai_
Kas esu? style'as

Subtilus veržlumas


Tai buvo išties nelengva. Teko persilaužti iš dažnai sutinkamo techninio verslo ypatumų į moteriškų apatinių verslo pasaulį. Šioje srityje yra visai kitaip formuojama produkto vertė, paklausa. Įmonė kentėjo nuo konkurentų, kurie stipriais, užaugusiais prekių ženklais, ryškiai spindėdavo pašonėje. Pritraukti naujų lankytojų į parduotuvę kainuodavo vis brangiau. Visų pirma kibome į prekės ženklo pagrindinės žinutės formavimą, pozicionavimą rinkoje. Suformavus siektiną auditoriją, išanalizavus stipriąsias produktų vertes gimė JI ŽINO prekės ženklas. Sukurta ženklo filosofija, vizualinė išraiška, marketingo priemonės.

Ji žino stiliaus knyga ( PDF)





« Atgal Sekantis »